Juldagen

Om jag hänger med i uträkningen så är det förmodligen bara 364 dagar kvar tills tomtefar kommer, så punktlig just när alla pappor ska hämta kvällstidningen. Barnen har omedvetet glädje för det.

Jag skulle kunna berätta en del om juldagens kväll. Men strax ska jag i väg och göra hästgöra i eggvena. Så här kommer kortfattat om kvällen: Jag, oskar, linda och linda åkte på förfest hoss Ajje och sedan promenerade vi ner till wärdhuset. Sedan slocknade vi hemma hoss Ajje. På morgonen vaknade alla på nytt som ansvarsfulla hästägare, bråttom hem.

Ni andra som var på festen, hoppas ni hade det trevligt :) Och ni andra som inte var där, hoppas ni sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va riktigt riktigt skoj att träffas på juldagen!

måste göras om !=)

2008-12-28 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0