närmare körkkortet

Ni hade rätt. Halkkörningen var kul och jag blev inte åksjuk. Jag hade nog inte blivit ledsen om jag blivit kvarglömd någon timme. Då skulle jag snurrat runt där ett tag till och tryckt lite extra på gasen när ingen såg, men det skulle tydligen vara att övergå till flygvärdinna. Och det var ju inte målet. hömhöm.

Igår bar jag iväg till Borås och gjorde kunskapsprovet. Jag var inställd på det värsta, så schockad och jätte glad blev jag när det stod GODKÄND på datorskärmen. så nu kan jag andas ut och lägga teoriboken i en minnes låda.

I morgon skulle det egentligen bli uppkörning. Men det blev framflyttat, så ingen Veronica som förare till jul och nyår. Uppkörning sker förhoppningsvis den 7 Januarie klockan 08.15. (är jag vaken då?) Jag hoppas på ett nytt bra år!

Kommentarer
Postat av: sara

du har lätt fått den bästa tiden på dygnet man kan köra upp!

inte en kotte ute och kör, bara du och bilen så de kommer gå kalas bra för dej !:)

2008-12-18 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0