Massage dag

Väckarklockan gav ifrån sig ett högt irriterande tjut i morses. Det skulle tala om att: "Klockan är 07,00. Upp och hoppa nu är nattsömnen slut ". Men ack jag skulle kunna sova minst till kl. 10,00. Jag stängde av oljudet och vaknade en timme senare. Bättre blev det inte. Panik. 08,30 skulle Nina komma och ge massage. Jag flygande in i duschen och ut till frukostbordet. Nina var punktlig och massagen var mycket behövlig. Jag kan nästan röra på nacken nu.

Ikväll ska jag iväg och knoga häst. En vardagsmassagekurs så att även hästarna hemma kan få njuta. Men oj det känns som jag halv sovit hela dagarna och jag kommer förmodligen inte vara vaken fören i morgon. Hoppas kursern är uppgiggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0