Film kväll med hemmagjord pizza + tävlingsdata!

Nyligen hemkommen ifrån våran lilla by, kallad Vårgårda. Hyrde en film och handlade inför hemmagjord pizzabak.  Filmen heter " Nu eller aldrig" De två Oscarvinnarna Jack Nicholson och Morgan freeman spelar huvudrollerna. Jag har hört god kretik om denna film så har goda odds för denna kväll.

Idag har jag spenderat mycket av tiden till att leta agilitytävlingar som är redan nu i september. Har hittat några stycken som jag och Milton ev. kommer anmäla oss till. Det kommer verkligen bli kulatt komma ut på banan! Så nu är det hård träning som gäller! Disciplinerat och organiserat.

För övrigt anmälde jag mig till en klickerlydnadsträning idag, som är i Alingsås. Bra med lite miljöbyte. Milton har miljötränats bra denna veckan och han är helkanon. Jösses vad pojken har mognat och glädjt mig. Det här känns vara på väg i rätt riktning. På onsdag blir det privatlektion och i morgon blir det träning med Sofia. Även privat lektion med hästen Mascot står på schemat i morgon.

Nä nu ska det bakas pizza! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0