lite sammanfattning

* Har tonat håret i en chockerande hemsk morotsfärg. Det det var inte tanken... För förändring färgade jag underhåret med en brun färg, som blev lite väl mörk...öhöm väldigt mörk! "Elgubbar" kom under färgningen och skulle fixa tefoner och internet.  Mamma tog emot dem medans färgen sög sig fast mer och mer...blev helt enkelt en liten övertid.

* Cykelfestivalen förra helgen var trevlig! Först lite trevligt hos Linda, sedan prromenerade vi ner till  öltältet. Sedan hem till Michaela och  Ajje.

* Har sökt till en skola i Göteborg som jag idag fick reda på att jag kom in på. Det är en hundinstruktörsutb. Ser verkligen framemot den! Den börjar i februari :D

* Svinglande runt i Göteborg i lördags. Var nästan att vända hem för att finna parkering var inget lätt kan jag säga! Inte när Madonna var där.  Men efter en timme hittade vi slutligen en parkering i ett parkeringshus en bit längre bort.  Vi fann ett väldigt gott matställe och en bra bio. På vägen hem lyckades vi tajma utsläppet från Ullevi riktigt ushligt. Där fick vi stå i ytterligare en timmes bilkö med stooort folkstim som sögs förbi ut från Ullevi.  Bion,  The proposal, var iaf ritigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0