Sommarpratare

Det är intressant och faktume givande att lyssna på alla dessa sommarpratare. Just nu sitter jag och lyssnar på Laila Bagge. Jag borde egentligen borsta tänderna och lägga mig på huvudkudden, men jag kan inte sluta lyssna.  Alla dessa sk. kändisprofiler har något viktigt och givande att säga. Utan skvaller och fördommar öppnar de själva upp sig och berättar för oss lyssnare om deras livs väg.

Ibland behöver man höra om andras vägar för att fina styrka i sin egna. Mycket är självklart, men ändå tänker vi inte på det. Vi behöber helt enkelt en "tankeknuff".

Laila: "Hellre försöker jag och ser hur det går, än att undra hur det kunde ha gått"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0