Grattis pappsen

Nere i från köket luktar det härligt nybakat. Imorgon blir det partaj för pappsen. Ännu ett år äldre och det är faktume riktigt läskigt att åren går så fort. Jag minns när han fyllde jämna. Vi hade stor kalas i eggvena byggdegård och det var fullsatt med folk och sång. Jag gick på tårna av lycka denna dag. Inte för att pappa hade blivit gubbe. Ne nej nej. Några dagar innan kalaset blev för mig en stor önskning verklighet. En vacker sheltie väntande hemma. Jag hade fått en aldeles egen hund. Nu har det redan gått sju år... Sju år!!...Jösses. Men för att hålla mig till ämnet. Stort Grattis pappa, hoppas du haft en toppen födelsedag!

Kommentarer
Postat av: sara

hälsa grattis till tore från mig och pappa ! :)

2009-02-16 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0