en mini uppdatering

Imorgon påbörjar jag min kurs för grönt kort. Ska bli riktigt kul att tävla hästarna framöver.

För övrigt tror jag att jag snart finner mig en skojig utbildning. Det finns många intressanta kurser, men så ska dem ju gärna befinna sig i vårat lilla land, helst i våran region. Varför ligger de bästa på andra sidan klotet? Och varför ska det kosta skortan?

Jag har nog inte informerat om att stallfolket i eggvena har lämnat landet. Jag har hört att dem har det gött med stranden aldeles nedanför hotellet. Vattnet är härligt jummet och solen hettar med 40 grader. Stackrna har blivit soltorkade tomater, men jag hoppas de ändå njuter i den vackra bastun - Thailand. Semester var nog allt behövligt för arbetsmyrorna. Tillsvidare är jag stallansvarig, bosat mellan bil och stallgöra. Vädret här är tacksamt och vi kommer allt närmare våren. Jag ser mer sol och hör fågelkvitter. På något sätt bli man förnöjsam, det får en att lysa och det kvittrar i hela kroppen

Kommentarer
Postat av: sara

har oskar och co dragit till thailand?

fuskigt värre!

hur längen är du stallchef i eggvena då?;)

2009-02-08 @ 22:14:59
Postat av: Veronica



Just nu sitter de soltorkade tomaterna förmodligen på ett flygplan på väg hem till snön och sverige. I 15 dagar har de fått njuta av det thailändska livet, men i kväll är de tillbaka till lilla vårgårda igen :)Jag hörde att de ville komma hem nu, hem och rida :)

2009-02-09 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0