så hände det igen


Hur lyckades det hända igen?Kort minne borde inte anfötro sig till elektronik. Men kort minne lär sig inte av en dålig dag. Jag har ännu en gång råkat slarvat till det med min pinnkod, så min mobil är för tillfället inte riktigt vaken just nu. Men ska fixas inom kort. Tills vidare har mamma varit snäll att  lånat ut sin mobil till mig när jag åker på krokiga vägar och ungås med bus troll. Dock har det blivit ett ihärdigt tjat om att väcka upp den dära mobilen och jag söker och söker efter mobilens papper. Men jag har insett nu att rummet strax bör vändas ut och in på...innan mamma gör det :P

För övrigt tog jag och Ajje en härlig uteritt i regnet idag. Det var vått, men härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0