Fredag

Vilket underbart härligt väder det varit idag. Vårkännslor är så skönt!  Förmiddagen spenderade jag med att promenera med hundarna. Jag skulle nog kunna gått minst en vända till,  men tiden rann i väg så fort. Mot eftermiddagen åkte jag ner till pollen min. Jag och Ajje tog en underbart härligt ridtur innan hästarna skulle in. Ajje tog med mig på en nya runda som var alldeles toppen. Underlaget är perfekt ute på landsvägarna nu och Cortison var ovanligt pigg och glad. Det är en av sådana dagar man påmins om varför man för dessa underbara varelser till nöjje jobbar häcken av sig och samtidigt tömmer sin plånbok....på något sätt så är det värt det.  Det blir nog en uteritt i morgon också.

Snart kommer kusin och hämtar mig och vi åker en sväng hem till Paula. Det ska bli kul att få träffa henne, var på tok för länge sedan sist. Jag har lite panik över gröna kortet provet jag ska göra i morgon förmiddag. Det har varit lite dåligt pluggande, eller rättare sagt inget läsande alls. Men det ska tydligen inte vara hela världen.

På söndag blir det ridlektion och bio. Inte den bästaste filmen men klart mycket bättre sällskap =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0