Nu är det klippt

Det är svårt det dära. Även om det bara är hår. Det hade börjat bli långt nu och lägga sig mer för min åsikt.  Men å andra sidan så är det väll bara  längre som det blir. Så när ska jag då våga klippa det. Men nu hade jag iaf bokat tid hos frissan för hmm...tredje gången...och jag kunde inte med att avboka det igen. Så nu var det att klippa och hoppas på en bättre förändring. Jag hade verkligen tur för jag fick just den frisören jag ville ha. Hon verkade förstå sig på mitt fluff som inte kan klippas hur som helst utan att stå rakt ut i affro. Jag ville bara klippa upp lite de sista 20 cm och få fram stora lockar. Det blev dock lite kortare, men  jaa hon kyckades verkligen styla till det riktigt bra.  Dem är riktigt duktiga på Nikitas. Jag var nöjd !Sedan köpe jag ett schapoo och som stamkund av köpta hårprodukter fick jag en riktigt bra hårborste på köpet. Det var snällt :)

Väl klar vandrade jag ut på stan. Det var fuktigt och blåsigt. Och det ska jag berätta att sådant väder är gynsamt för fluff hår. Håret bara exploderade och nu i efterhnd saknar jag centrimetrerna av mitt hår. Men jag tröstar mig lätt med att det bara är en patetisk hårlängd som kommer tillbaka och kanske blir det bättre när det växer ut än vad det var innan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0