Trötter har glada nyheter, uppdatering i morgon

Nu hare änna mig hänt en hel del kul och jag har varit grymt dålig på att uppdatera mig. Sorry! Klockan är läggdags nu, men i morgon ska ni få höra. För övrigt är det slut på dessa cirkulerande dagar. Nu vänner ska vi se till att hitta på något kul!

Planen för morgondagens morgon är iaf att åka till vinna hundcenter och träna lite lydnad och agility med min lilla hundpojk Milton. Då blir han allt glader. Nu börjar hårdträningen, med mängder av miljöträning av alla dess platser.

Okey jag tänkte avsluta här, men nej jag måste nog ändå berätta. Idag har jag fått en längtan att bli verkställd. Äntligen! Nu gott folk har Veronica körkort. Jag kan inte ens förstå det när jag skriver det. " Jag har körkort , Jag har körkort , Jag har körkort ". Nä kan inte fatta det. Men jag gillar orden. I´m a driver now! :D Just därför kan jag nu åka i väg och träna min lilla jycke varje dag och så klart ska jag hälsa på vännerna i määängder och sedan ska det hittas på sköjjiga saker. Idag åkte jag själv till stallet, det var tomt och lite tråkigt faktiskt att inte ha någon brevid sig. Man är ju änna van vi det nu.. Men ojoj vilken underbar frihetskännsla. I love it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0