Zzzz!

Jag sitter vid datorn och tråkar. Tiden är seg och jag vet inte vad jag väntar in egentligen..läggdags kanske?
Här är familjen febersjuk. Men jag har lyckats hålla mig frisk länge nu och har blivit glatt inbillad till att ha blivit härdad från skiten...
Inget har blivit som tänkt idag. Jag är utan förare och har inte kunnat övningsköra något. Jag tror det komma gå illa nog att vi får flytta uppkörningen igen. Jag gör en fattiglapp utan konst.

"Hästkräken" sprang förbi stallet och ut i mörkret när jag skulle ta in dem. Hundarna vallade inte in dem, snarare bort dem ut på stora hygget och ush vad trött man blir...och bamse masken ville inte heller gå in i stallet i kväll. Men nu är trulsarna inne iaf.

Men jag kanske skulle ta på mig skorna och tralla ut i stallet och borsta mina pälsbollar lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0