på bättringsväg

I går följda jag med till stallet, sedan red jag två hästar. Hostan blev jpbbigt mycket värre och sedan kom det lite annat ushligt. Men idag blev mamma glad för jag kunde ta allt stalljobb själv. Mamma tyckte inte alls det var roligt jobb jag har, men nu har hon iaf fått en inblick i det. Åhh va skönt att rida igen! Och vilken kväll det var idag - så stilla och fridfullt (bortsätt ifrån insekts irritation) Jag tror jag skulle sova bättre ute i tält än innne i min isolerade låda. Så fort jag blir frisk ska jag ut och hitta på något. Vet inte vad, men något!Är ju så sugen på liseberg. Under sjukdagarna var jag nergrävd i tvsoffan framför nya intriger, iritterande reklampauser och långfilmer i ännu en repris. Över till radion som tros hakat upp sig mellan 5 låtar, men kallas tydligen för nyast och bäst musik just nu. Dock kan de orden också hakat upp sig. Tokigheter kräver förändrinmg, folk kan bli något i still till "inget vidare"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0