3D bio

Bio är ett rogivande nöjje stillaisttande på rumpan, med en fastklistrad blick i en riktning från polaren. Jag skulle förmodlign inte beröras om mitt sällskap var ett bamse stort gossedjur eller kissemissen Göran. Börjar bli lite trist... Så nu är det dags att testa lite nytt! Egentligen något helt nytt! Men för att hålla mig kvar till ordet "lite", så är jag grymt sugen på att gå på 3D bio. Dock är sällskapet inte ett dugg förtjust i tecknade filmer. Desvärre är det vad det nästintill bara har att bjuda på fram till jul. Jaja hoppet är inte brustet...Om man ska ta vad som finns (och det måste man ju)  så blir det "en tripp till helvetet" - oojaa skräckfilmen  " My bloody valentine" är det tänkt. Kanske inte kommer sova tryggt, men tror det kan vara grymt häftigt i 3D. Dock har filmen fått ushliga recentioner... så det blir att överväga.

Vi får se hur det blir...borde åka till Liseberg i stället. Det ska bli skoj skoj skoj! Har ju inte lyckats åka Balder ännu, ska tvinga mig till det i år hade jag tänkt. Nu är det iaf sommar - JUNI och solen är het!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0