Vi sjö och hav

Flängde runt på kusten i går. Vi fick hela 33 grader i skuggan, men ändå blev jag bara svagt råsa. Men nu bländar jag inte folk ;)Min sjuka har inte lämnat mig ännu och den eländiga hostan påminner mig ständigt om det. Jag som tidigare varit en badkruka (japp tidigare sa jag)längtar nu efter att få svalka mig i ett dopp! Jag vill bada idag, men kommer jag bli dödssjuk då? I de flästa fall ska man testa för att ge sig svar, men jag vet inte om det är så bra i detta fallet? En bad-packning klar för "ut i fall att" ska jag nog ta och ordna nu iaf ^^ I förrgår var vi och grillade i kvinnestad och det var dagens förgyllelse. Den hårda vinden hade försvunnit och sjön var aldeles speglblank. Vi doppade fötterna och grillade en jätte god kvällmat. Ett par picknikade på bryggan och en panisonär tog sig ett dopp med en minimaraton runda i slomotion. heya, kul farbror =)Mitt sällskap fick stå ut med det ständiga klicket från kameran. Fotosugets återkomst är tillbaka. Mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0