Jobba i USA

Funderar på att åka till USA och jobba med hundar och hästar i ett halvår. Har via kontakter fått chansen att komma till ett trevligt ställe i Reading. Jag får bo i deras hus alldeles gratis och jobba med storpudlar (trimmning) + hundpensionat. Sedan är även hans fru inriktad på hästar och tävlar mycket på de högre nivåerna. Jag ska komma dit under tävlings sesången och vara till hands både på tävlingar och utställningar. Det kommer bli ganska varmt där de perioderna jag är där,( jösses kommer brinan upp) men det tar bara en kvart till stranden. Tanken är att jag ska åka dit för att sluka åt mig en massa lärorik erfarenhet. Jobba i hop pengar så att jag sedan kan gå en utbildning när jag kommer hem. Är det dumt att säga nej till detta? Gissa om jag har beslutsångest? Det är mycket om och men här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0