Lördag och en gnutta av en frusen söndag.

Jag var och kollade på Hjälmareds folkhögskola igår och jag säger då det: Ska man finna en mysigare och trevligare skola, då får man leta. Efter informationen så gick vi och tog en ficka i matsalen. Aw har blivit lite smått förälskad i platsen med sjön aldeles utanför. Härligaste avkoplingsplatsen och ja ändå kan den kallas för en skola. Märkligt <.> -  Dock är jag inte helt säker på om det är vad jag ska gå till hösten, men jag ska göra en ansökan och se vad jag bestämmer mig för sedan och om jag överhuvudtaget kommer in. Det är nog många arbetslösa som söker i år.

Efter besöket gick tiden fort och stressig blev det som vanligt. Vidare till eggvena där jag skulle få mig en ridlektion. Första gången jag och Ajje skulle få en lektion tillsammans. Det var faktiskt roligare och nyttigt. Blir till att fortsätta med framöver. Så kom Sara dit. Det var mycket trevligt  =) Det var synd att vi inte han prata så mycket, men vi får se till att ta en ridtur ihop någon annan dag istället. Tack för pushandet iaf  =)

Idag red vi på trio ut - jag oskar och Ajje. Och nu . jag sitter med stort täcke ordentligt omlindat om mig. Vadå plussgrader? Jag säger bara det -  BUUUUUUURRRRR !!

Dagen för övrigt känns lite halvt vilsen. Jag vet inte vad som ska hittas på idag. Alltid händer det något, men nnaa vill hitta på något riktigt skoj idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0