Onsdag

Hunden försvann i går kväll, tror han drog till "konditoriet" för en kvälls bagett den lilla busen. Attans sömnlöshet blev det och för er andra som vred och vände på er hela natten - det var fullmånens fel...Jaja, nog med sömn. Upp tidigt, ut med hästarna och fixa stallet. Sedan vidare till eggvena för att fixa stallet där och fodra hästarna. Där träffade jag Taina som också passade på att komma tidigt. Vi skulle tagit en härlig uteritt, om tiden inte hade fått så brått. Det  var synd för det hade suttit finemangens med en morgon tur. Vid en kort hemma sväng satte jag mig lite snabbt vid datorn. (Dagens nödvändighet) Sedan bar jag i väg till kommunhuset och köpte mig en tur och retur biljett för att sedan tuffa med tåget till Göteborg. Väl framme träffade jag äntligen Jeanette och det kunde inte bli annat en finemangens dag. Men, om det stora men.et. inte var att den attans elaka förskyldningen slog till ordentligt. Nu är det ushligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0