DAGAR

Här var det inte uppdaterat på ett tag, noo noo...men dagarna som rullat på har varit glädjande. Det är  för sådana dära glädjande tankar som man håller för sig själv och flinar runt med dagarna i ändan.  Yao dem gör en gott! Jag skulle varit i paris nu..men så ska flygbiljetterna bråka. Tråkigt, men gäller vända tanken rätt,  för glädjens skull. Jag tror ändå att sommaren 2009 kommer bli finemangens tider. Strax ska jag leta upp min ansökan från förra året. Ska skicka lite utb ansökningar. Försöker klura ut det bästa valet, men det är svårt detta.

Har jag berättar att Tyskland har blivit Ajjes nya arbetsplats? Nu tar jag allt i stallet och lilla Taxi är inte heller kvar. Så nu ska min Mascot till egget också. Blir toppens!

Ikväll blir det bio eller ridlektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0