sol, vind och vatten - maj has it all

Lite regn var väll uppskattat och välkomnande för vårat landskap som blivit så torrt. Men för endel finner vi det som bara .. blött... Skönt, men naaj vad det har gett mig en sådan dära trög dag med ett huvudvärk och ihärdigt gäspande. Frusen som i vinterdagar och vinden har tagit i ordentligt!  De kom sig en hagel skur också. Sådana hära dagar finns inte så mycket att ge. Burr zzz....

I går var jag på sahlgrenska igen, dock för andra undersökningar...ooh jösses vad man kan gå vilse där. Tur att mamma var med. Hon i receptionen sa att jag skulle följa de blåa ränderna på golvet...de ledde rakt in mot en låda som jag då självfallet trodde man skulle gå in i...men det ska jag säga inte var möjligt.  Jösses otydlighet på sådana dära platser kan ge personal övertid.

Jösses vad tiden har brått och snabbare tycks den bli.
Igår kom Amanda hem från Paris...den franska veckan som var så svår att bestämma sig över är redan över..måste ringa och kolla hur hon haft det och höra om allt jag missat. Men nu är jag sjukt sugenn på en flygtripp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0