Dags att köpa mig en lott?

Fler kroppsdelar visar sig nu ha fått stryk av gårdagens incident. Jag antog först att det bara var mina bena som blev krossade, men överkroppen känner också sina sviter idag. Det gör ont över allt! Enligt min "livräddare"  så låg hästen på hela mig. Det som syntes utav mig var mina skor som stack upp på var sida av hästen...

Jag känner mig handikapad. Men så lycklig att jag har haft ängla vakt till att inte bli det. Har legat sömnlös större delena av natten med ältande bilder i huvudet i från olyckan...sådana olykor händer ju inte i min verklighet. Aldrig i äns egna.

Mascot ska hem nu...Lottie ska dit ist. Blir nog bra mycket bättre! Nu får det vara slut på alla olyckor, aldrig mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare! :(

hoppas du kryar på dig ordentligt! både du och jag får inte skada oss mer nu!

2009-11-16 @ 18:35:06
Postat av: sara

va jag som va föregående talare! dumma blogg.se ibland....

2009-11-16 @ 18:35:49
Postat av: Veronica

Nä nu får det vara slut på alla dessa hästolyckor!!

2009-11-16 @ 18:39:55
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-11-16 @ 19:09:23
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej men vad hemskt :O Vilken otur du har :O!! Hoppas,hoppas du kryar på dig snart, det där lät inget roligt =( =( Kramar till dig!!

2009-11-17 @ 18:09:48
URL: http://teddytassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0