"svin" ont i halsen


Min hals har ont och magen och jag har nog aldrig förståt oss på varandra. Jag har pendlat mellan hemmet och "svininfluensa-vaccin-huset" de senaste dagarna. Jag lär aldrig få något vaccin innan svininfluensan "slår ner mig". Jag anar ett "svin" i mig som bara väntar på att göra sig hörd. Om inte kan jag vara glad över att ist få en annan ushlig influensa till ovänn. I nuläget sitter jag aldeles ensam här på en pall i stora huset. Glor på min dataskärm som jag funderar på att dissa för något mer praktiskt. En bärbar, platt, behändig sak vore helbra..får spana runt på nätet medans skog och mörker gör mig aldeles nojjig här. Det blir väll Tven som får höja stämningen i kväll.

Ja ojaaaajaja. Jag red lektion idag. Första på 2 månader. Kul att komma igång igen! Här ska inget "svin" stoppa. Imorgon är det farsdag och det blir folk hit på fika. Jag ska bege mig till köket och baka... något...hm...något! Hm japp det får bli något bak med något tv program nu på momangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0