Dunk!

Det vill inte sluta dunka där ute! Vad kan det vara för något? Något konstig diffust som skräms i drömmarna? Kanske en jätte komet som hoppar upp och ner på stalltaket? Eller varför inte något mera verklighets baserat? Bäst att låta mamma och pappa se efter när det kommer hem! Hoppas de kommer snart!
Ensam flicka söker tystnad. Eller varför inte något bättre? Ja jag söker något mycket mycket bättre, men jag kan inte sätta ord på det. Eller så är jag för feg för det. Jag har snurrand tankar som gör läget missnöjt. Borde jag skaffa mig en förnyelse? Ett fiffigare NU, än att vänta på en tid man ändå kör förbi i en hisklig fart. Ensam flicka söker i den goda världen, där turen regerar och lyckan leder!
Pssst....Det dunkar fortfarande där ut...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0