Vem vet?

Även om det är skönt att vara ledig och kunna lägga all sin tid på vad man vill, så vore det inte helt fel med lite inkomst. Lite arbetsmeriter vore förmodligen en fördel till sitt sökande som nu sker om X antal år...förmodligen hinner jag gå i pension innan, eller om man fortsätter med hästar finns ju risken att bli förtidspensionerad. Kanske vore något? Men allt jag missar då? Samtidigt vill man ju inte jobba i någon tråkig fabrik och bryta ner sig både fysisk som psykiskt....alla timmar som man arbetar är tid av livet som man vill göra något värdefullt utav. Jag vet hur lätt man fastnar i vardagens rutiner. Nej man ska vara kräsen, men förnuftig.  Men på senaste tiden har ambitionerna dissats inför enkelheten. Det finns utbildningar som är roliga, men kostar skjortan för att "bara testa".
Jag får fundera X antal år till!
Dagens yrkes fråga: Kan en elektriker vara sladdbarn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0