"Snurresprätt yrar runt i en karusel"

Ska det sluta snart...?Här skiner solen i växlande spöregn. Jag har börjat röra på påkarna och göra lite stalljobb igen. Men yrseln håller sig tätt kvar...
Aldrig hade jag kunnat anna att det skulle vara så här jobbigt med hjärnskakning. Häldre ett brutet ben eller arm, men hjärnkontoret i revolution vill jag aldrig vara med om igen. Att vara frisk är det som räknas och hjälmen är huvudsaken. Det glömer man inte en ända ridtur framöver och när man kan njuta av ett ordentligt andetag, då är det underbart att bara vara.


Kommentarer
Postat av: sara

vet vad du menar, efter 4 hjärnskakningar varav 2 inom ett år så är det ingen höjdare!

kan själv känna av ibland mitt lilla äventyr som hände i maj fortfarande.

hoppas du är pigg snart igen! :)

2009-10-04 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0