Helg start

Min förhoppningvis kommande tur till Falkenberg berättar inget förrens den med lite lycka ger mig något. Vi får se vad som händer, men jag kan ge er något att klura på: Den har mycket, kräver mycket och ger mycket utav både glädje och slit. haha ja lite defust kanske...

Lysnar på lite åldrad, men fin musik. Tycker denna är lite skön för stunder att koppla av till.

http://www.youtube.com/watch?v=-ebtjgK8NNU&feature=channel

Nu ska jag iväg till Nathalie och sedan vidare till stallet och ta in alla helsköna filurer. Undra om det är någon som inte har badat i lera idag? :)

Kommentarer
Postat av: sara

jag har två gissningar!!!!! :D :D

meen, när åker du till falkenberg? vill veta nu ju :D

2009-10-17 @ 16:17:18
Postat av: Veronica

Spännande, va kan det vara för gissningar? =)

Det är ju inte riktigt säkert att det blir av, men kanske på onsdag =)

2009-10-20 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0