Fly without wings, and little more...

Var på sjukhuset nästan hela dagen i går. Åkte av hästen och fick en kraftig hjärnskakning. Revbenen fick en ordentlig smäll. Några stygn i huvudet, minnesluckor och en spricka i axeln blev det också. Inte något vidare lätt att andas heller för den delen eller röra sig...Nu är det bara förskyldningen kvar som håller på att bosätta sig :P Lika bra att ta allt när man ändå är igång :P För det som inte dödar härdar... eller?

Nu ska jag inte göra något! Det var doktorns råd till mig - Ingen fokus -ingen  tv och dator. Utan istället tyckte han att jag skuille sätta mig och lyssna på P1 och dricka te. Så är bästa att stänga av här och följa hans råd..:P



Kommentarer
Postat av: Sofia

Neej vad tråkigt :O! Stackare! Du får vara rädd om dig! Håller tummarna att du blir bättre snart! Ha det bra, Kramar Sofia

2009-09-16 @ 08:42:23
URL: http://teddytassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0