YOU COMPLETE ME





Här är charmtrollet Chipen. Han är min nya projekthund för en tid framöver. Närlydnad ska vi träna så det sitter som smäcken.

På tisdag börjar skolan igen och så kommer hösten. Jag hinner inte riktigt med tiden, men det ska bli fint med lite nya färger på löven och frisk syre i luften.

Idag:

Jo man blev rätt blöt när regnet öste ner vid hästinsläppet idag. Jag tror jag och hästarna kännde likadant inför himlen som öppnade sig, så jag åkte hem och torkade istället för att rida. De föll sig naturligt för en ledig dag och och knåda för en lukt av nybakat bröd. När jag skaffar eget så ska min brödlåda ändast bestå av hembakat. Det är kvalite för köket och för mig

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0