Städar bort min sura min

När man väl finner sig till att ta tag i saker så känns det ungefär som att ha skottat bort snön som legat på vägen man går. Jobbigt, men resultatet förgyller. Nu är det lättare att gå vidare. Nu vidare till att städa mitt rum, läsa ut några böcker, beställa nya och försöka ta tag i mitt rasarbete. Jag undrar om jag kan ta mig till stallet idag? Kommer jag få in hästarna utan att försvinna under snön på vägen tro?....det återstår att se.


Jag fann många gamla bilder i går när jag rensade. Bilder på sådant som jag inte längre kan ta del av, eller som har förändrats. Tur att man har en kamera till att bevara minnen!

Efter att gått igenom alla bildmappar och kastat allt som var dåligt, så varnade datorn inte om någon krasch idag. Min sega burk var var helt enkelt överbelastad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0