Torsdag

Igår, på bara några få timmar blev jag ännu en gång nästan insnöad. Som tur var kom Eva och hämtade mig och mamma, så fixade vi stallet tillsammans. Då gick det undan. På vägen hem fick vi möte på den yvigt snöiga grusvägen som fick backa för våran framkomst. Snabbt bakåt gick det, men i diket tog det stop. Nog kunde vi inte bara åka förbi med ett ondos leende. Det var att ta och ställa sig bak vid hans bil och putta och putta tills han kom dit han skulle. Denna lilla eggvena vägen må jag säga alltid har något att bjuda på. Trots allt gick dagen fort och nu sitter jag här idag med paniken där den brukar vara när jag inte fått gjort de viktiga måstena som bara måste göras. Idag blir det helt enkelt en dag för alla måsten. Sedan Konsert med stefan Andersson i kväll, ska bli trevligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0