Ett Nytt År med nya möjligheter

Jag har på känn att detta året kommer bli ett bra och givande år. Jag har en massa mål för det nya året som strikt ska följas! Inget nyårslöfte, men nyårsmål. Nu har jag äntligen tagit beslutet att gå hund instruktörsutbildningen på hunden hus. Nu är mina lediga år efter skolan över, dags att höja ribban och fara ut något nytt! Den 2 februari börjar det och kommer pågår i 10 månader. Intensivt kommer det att bli, men massa skoj och lärdom kommer det allt ges. Skoj Skoj Skoj!

Julen och nyåret har varit att uppskata. Juldagen I Varberg var ändå roligast och en aning livat.
De sista timmarna på det nya året spenderades först i Göteborg och sedan på hemmaplan. Min enkla plan sprack dock sedan då jag fick bli chaufför på de snöiga vägarna både år 2009 och 2010...Ja man får väll se det som en påminnelse om att åren tagit sig till att jag faktiskt har möjligheten till köra bil och allt som det dragit med sig under året som gått...även om året har haft sina glädjande höjdpunkter så har det också varit ett ovanligt riskfyllt år med alla dessa hästar. Men vad hör inte livet till?
Nu ska jag åka iväg och hälsa min gamle morfar och sedan ska vi göra oss en egen hemmagjord pizza. Allt för värma huset i den bitande vinterkylan :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack tack :D Jag har köpt det slalomet så jag kan träna innomhus, köpte det från http://www.allasporter.se/. Har varit superbra!!

2010-01-08 @ 14:20:56
URL: http://teddytassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0