Hej mitt vinterland nu är det som i frysboxen

Anlände djupfryst i  - 25 graders pinanande stallsyslor i morses. Inte vill jag klaga på vår vackra vinter eller vad hästlivet innebär, jag är då bara inte gjord för dessa dar.


För övrigt har dagen varit trevlig. Var med och lämnade en häst som skulle ut på foder/säljas och förhoppningsvis infinna ett nytt gött liv som Göteborgare. Hemkommen tränade jag sedan min kära hund, inomhus i värmen. Idag fick Milton börja lära sig ett nytt trick som går ut på att han ska gå baklänges med rumpen mot mig, på avstånd och sedan runt mig. Ska bli kul att utveckla det tricket lite mer framöver.

Imorgon kan bli en trevlig dag. Ska träffa en gamal vän jag nog inte träffast på...jösses jag vet inte hur många år sedan? Små var vi iaf, så imorgon är helt klart på tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0