Solen lyser himlen är blå å va skönt att leva då

Jag hittar inte mina glasögon. De är på vift nu igen. De har en förmåga att göma sig eller så är det bara så att jag inte ser dem. Vad tror ni?

Nåväl jag är halvblind utan dem, men jag testar att skriva några rader ändå. Idag måste jag försöka komma i sängs hyfsat tidigt. Så det borde väll vara nu isf? Packning och inköp har blivit framflyttat så jag  kommer stå i beslutsångest framför min gaderob i morgon bitti. Sådan är jag, men jag jobbar på min beslutsångest. Den lär inte leva länge till.

Jag har börjatr känna lite sommarvibbar nu. Jag röjde ur varma läder och fram sommakläderna. Sedan åkte jag och storhandlade ny sommarkläder. Det höjer sommarkänslan stort och nu värmen och kuste. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0