haumm jag

För en stund kändes det riktigt bra. Jag gav mig in i något som kallas för städning. En stor städning var tanken, men den försvann när jag satte mig här på stolen framför datorn. Jag sitter istället här och funderar på vem jag är och vad som är jag. Hur påverkar jag omvärlden och hur påverkar den mig. Varför gör jag saker och ting och hur påverkar det mig som person. Är jag något som jag länge trott eller är jag något som jag inte visste. Vad var jag och vad är jag påväg att bli. Vad vill jag bli?

Trots alla år i mig och med mig själv så är det ändå bara som att berätta stödord av en berättelse. Tanken är att jag ska göra en presntations beskrivning om mig själ som kan berätta något till min hemsida jag håller på att göra. Jag rensar, städar och sorterar mig själv.  Det finns mycket att fundera över och tillsvidare återgår jag till städningen i mitt rum. Känns det bättre om jag kallar det för vårstädning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0