Trejde gången på hundens hus

Är helt slut efter en heldag på instruktörsutbildningen. Sömn är det som min kropp söker. Det är vad den gnällt om hela dagen. "Sista minuten strategin" slutar alltid i hysteri och sena kvällsjobb. Livet är som det brukar i vissa avseenden. På gott och ont. Hur som helst så hörde jag ras redovisningarna från alla i gruppen. Väldigt intressant och det var synd att man inte fick höra mer, men ändå gick tiden över planerat. Därmed kom turen över på min sida och jag fick helt enkelt vänta med min redovisning till nästa gång. Nu kan jag istället gräva mig djupare in i sheltins värld. Kraven blir kanske påtagligare med två veckors extra arbete, men tiden har jag nu tillgodo. Jag slapp iaf prata om något som jag inte hade förberett och som varken jag eller omvärlden skulle förstå. Skönt!

Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova så länge det är möjligt. Sova, sova, sova "Trötter" ska ut på nya dagsturer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0