Onsdagen innan Jul

Idag har jag haft en härlig eftermiddag i stan tillsammans med Sofia. Jag köpte min sista julklapp och Sofia sin. Sedan åkte vi vidare till Hälsostudion för kolla läget. Nu ska vi äntligen börja gymma! Det står mellan Sportlife och Hälsostudion.

På Hälsostudion fick vi en rundvandring i dem stora, fina lokalerna av en trevlig instruktör. Sedan fick vi ett prova på kort var :D

Men idag hade vi ett bokat pass på Sportlife. Vi insåg att tiden hade sprungit ifrån oss, så vi fick helt enkelt springa ikapp den. Med andan i halsen hoppade vi in i passet, som bestod av Indoor walking i 60 minuter. Ett bra pass med super trevligt folk och instrutör som hjälpte oss direkt.

De har ett super erbjudande på sportlife nu innan jul, som jag inte tror jag ska avstå ifrån. Det blir nog ett halvårkort där till att börja med.

Sedan måste jag lägga till att jag nu sett Idol Moa 2 ggr denna veckan. En gång på storken och nu på vägen hem på cykel. Lite skoj.

I morgon blir det sjukgymnasten på morgonen. Sista gången. Sedan kanske jag och Sofia drar iväg och tränar hundarna. Åtminstone ett gympass till blir det denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0