My dog

Jag hade nästan glömt det. Iallafall datumet. Så jag gick in på "My dogs" hemsida och såg att det är redan till helgen! Men gissa om jag sken när jag även läste detta:




"MANNEN SOM TALAR MED HUNDAR KOMMER TILL MY DOG





Cesar Millan, världens mest kände hundpsykolog och storsäljande författare, kommer till MyDOG på Svenska Mässan i Göteborg."

 

Cesar Millan har gett mig otroligt mycket genom bara tv skärmen. En dröm skulle vara att få vara lärling för en sådan duktig hundmänniska. Men att bara få se/lyssna på hans föreställning är förmodligen guld värt. Jag läste att han är ute och tunerar och kommer till Europa, Stockholm i maj. Funderar på att boka biljett och ta mig dit?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0