Förkyld

Jag är fast i huset med en jobbig förkyldning, ett paket Imprem, näsdroppar och några pappersrullar.
Jag har fått lägga alla mina måsten och borden åt sidan. Endel utav dem har mina hyggliga vänner och närstående tagit sig ann. Tur jag har dem, för detta var en jäkel till förskyldning.

Här kommer några bilder ifrån kreta resan jag gjorde i September.


Det här är stranden vi var på varje dag. Jag gillade den fina sandbotten och dem höga vågorna.



Under slutet av veckan flaggades det röd vimpel vid stranden, vågorna var mäktiga,
så vi bestämde oss för att utforska staden istället. Vi gick till en gammal borg, där uppifrån fick  vi en fin utsikt över byn.

Det var ett litet mini utdrag ifrån den trippen. Nu ska jag kurera mig så jag får energi till allt jag vill och borde göra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0